·3. rész - Ugorjunk nagyot·
Hajj de elmaradtam, de most röviden pótolom, mert pótolnom kell…
Katt. a továbbra!
Volt ősszel még gyújtásbeállítás, olajcsere, a meghegesztett leömlő cső zsír újra lett cserélve. Aztán kapott a gép fordulatszámmérős műszeregységet, abban volt egy kis bonyodalom, mivel az egyik 950-es, a másik 935-ös volt. Nem akartam pontatlanságot, így a régi “belét” átpakoltam az újba, amiben viszont már volt napi kilóméter számláló is.
Aztán beraktam a neu mp3-as Panasonic rádiót is. Nice. Decemberben képes voltam a már korábban beszerzett jó állapotú, de bazi nagy kivágásokkal rendelkező kalaptartóba beeszkábálni a Magnat Power Plus 20 cm-es hangszórókat.
Egyenlőre a rádióra volt kötve, de akkor itt pihent már a használtan vásárolt MacAudio mp4000 erősítő a szobában..
Vizsgaidőszak után februárban mit tehettem volna mást, mint a gyújtáselosztó legapróbb darabokra szedését.
Szimeringet kellett benne cserélni, mert nagyon jött az olaj. Ezen kívül még néhány dolgot lecseréltem a motortérben. Volt egy kilincs csere is, hihetetlen, hogy milyen könnyen nyílik már az ajtó! :) És végre a kézifék bowdeneket is rögzítettem, így megszűnt a nyár óta tartó folyton helyéről kiugráló állapot.
Aztán elkészült a fehér háttér a műszeregységhez természetesen kék ledes világítással együtt.
Összel zöld kártya keletkezett, tavasszal pedig nem csak a természet újul meg, hanem a műszaki vizsgám is, bizony. Aztán az erősítő is megtalálta a helyét végre, mind a 4 hangszóró rá lett kötve, az elsőkön HPF, a hátsókon LPF beállítás van, bizony ám.
Hát röviden ennyi, aztán a következő post már a jelenről fog szólni… ;)
